Friday, December 11, 2015

Το Σαπούνι ξυρίσματος


Για όσους από εμάς που είναι ερωτευμένοι με τη σαπωνοποιία, δημιουργία ενός καλού σαπουνιού ξυρίσματος είναι κάτι σαν την αναζήτηση του Άγιου Δισκοπότηρου, ή το να φιλάς ένα μάτσο βατράχους για να βρεις τον πρίγκιπα σου (καλά, δεδομένου ότι δεν είμαι λάτρης της αριστοκρατίας, ας πούμε απλά "έναν άνδρα των ονείρων σας").

Η καλή μου φίλη Δάρα από τη Σερβία με έσωσε από το φίλημα πάρα πολλών βατράχων και ήταν τόσο γενναιόδωρη που μοιράστηκε την συνταγή και την εμπειρία της μαζί μου και με καθοδήγησε βήμα βήμα, και έτσι αυτή η πρώτη προσπάθεια, αν και είχε κάποιες αναποδιές, στιγμές με άγχος και αμφισβήτηση(γιατί ποτέ δεν είχα φτιάξει σαπούνι με θερμή μέθοδο), αποδείχθηκε αρκετά καλή. Έτσι, μπορώ να σας παρουσιάσω το πρώτο μου σαπούνι ξυρίσματος!



Αυτό το σαπούνι φτιάχτηκε χρησιμοποιώντας ΝαΟΗ και ΚΟΗ, έτσι είναι λίγο πιο μαλακό από το κανονικό σαπούνι ψυχρής διαδικασίας. Τα έλαια που χρησιμοποιήθηκαν είναι: βοδινό λίπος, έλαιο καρύδας, στεατικό οξύ και βούτυρο καριτέ. Επίσης περιέχει γαλακτικό νάτριο, γλυκερίνη, καολίνη και αιθέριο έλαιο Κέδρου.

Όγκος του αφρού στην αρχή, δυστυχώς έχω μόνο συνθετική βούρτσα
Μετά από 10 λεπτά, ο αφρός δεν έχει χάσει τον όγκο του


Και είχα ξεχάσει εντελώς να πάρω τη φωτογραφία μετά από 20 λεπτά.
Πήρα αυτή την φωτογραφία σχεδόν μια ώρα μετά την δημιουργία του αφρού :)
Και όπως μπορείτε να δείτε,  δε έχει μειωθεί






No comments:

Post a Comment